Консультування з питання реєстрації місця проживання новонародженої дитини через відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Консультування з питання реєстрації місця проживання новонародженої дитини через відділ державної реєстрації актів цивільного стану

14 березня 2018 року начальником Шевченківського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області (надалі – Шевченківський відділ) Стеганцовою І.М. проведено консультування громадян з питання реєстрації місця проживання новонародженої дитини через відділ державної реєстрації актів цивільного стану (надалі - ДРАЦС).

 

Начальником Шевченківського відділу Стеганцовою І.М. роз’яснено, що під час державної реєстрації народження, батьки (один з них) подають до відділу ДРАЦС заяву про реєстрацію місця проживання малолітньої особи та дані про дитину разом із наступними документами:

1. паспорти батьків та їх ксерокопії,

2. свідоцтво про народження дитини та його ксерокопію,

3. квитанцію про сплату адміністративного збору у розмірі 13,60 гривень (у разі звернення особи протягом встановленого строку).

Довідку про реєстрацію місця проживання новонародженого  отримують  безпосередньо у відділі ДРАЦС.

Під час консультування громадяни були проінформована про загальнонаціональний правоосвітницький проект  «Я маю право!».

 

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта