Реєстрації місця проживання новонароджених дітей

Реєстрації місця проживання новонароджених дітей

4 квітня 2018 року начальником Борівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області (надалі – Відділ) Гряник О.А. проведено нараду з представником Борівської  селищної ради  з питання реєстрації місця проживання новонароджених дітей.

Начальником Відділу звернуто увагу на те, що за бажанням батьків чи одного з них або інших законних представників документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, крім органів реєстрації, у тому числі центрів надання адміністративних послуг, можуть бути подані й до відділів державної реєстрації актів цивільного стану або працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану (надалі  ДРАЦС), які проводять державну реєстрацію народження дітей безпосередньо в пологових будинках, під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи:

1. Заява про реєстрацію місця проживання, встановленої форми (зразок надається відділом державної реєстрації актів цивільного стану);

2. Заява-згода від батьків про обране місце реєстрації дитини (у разі прописки батьків за різними адресами);

3. Копії паспортів батьків;

4. Витяг про державну реєстрацію народження відповідно до статті  135 Сімейного кодексу України (у разі державної реєстрації народження дитини одинокою матір’ю);

5. Копія свідоцтва про народження;

6. Квитанція про сплату адміністративного збору у розмірі   13,60 гривень (у разі звернення особи протягом встановленого строку).

Надалі працівники відділів ДРАЦС після перевірки всіх вказаних документів, правильності заповнення заяви та її реєстрації у встановленому порядку, передають цю заяву до відповідного органу реєстрації місця проживання.

            Під час наради було проінформовано про загальнонаціональний правоосвітницький проект  «Я маю право!».

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта