Круглий стіл на тему «Видача витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян»

Круглий стіл  на тему «Видача витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян»

22 червня 2018 року начальником Первомайського міськрайонним відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області (надалі — Відділ) Кальченко Н.П. спільно з працівниками Первомайського місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги, працівниками сектору державної реєстрації Первомайської районної державної адміністрації проведено «круглий стіл» на тему: «Видача витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян».

 

В ході проведення «круглого столу», начальник Відділу Кальченко Н.П. проінформувала, що відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян фізична особа по досягненні 16-річного віку має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів за умови пред’явлення паспорта і документів, що підтверджують родинні стосунки. Також право на отримання витягу з Реєстру мають представники фізичної особи.

Для отримання витягу з Реєстру  громадянин подає заяву до відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням відомостей про вид витягу,  параметрів пошуку та відомостей про заявника.

 

 

До заяви додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру. Згідно з пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064 (зі змінами) плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 гривні.

Фізичні особи мають право на безоплатне отримання витягу з Реєстру, зокрема:

-  особи, що звернулись за видачею витягу про те, що реєстрація народження проведена відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

-  особи, що звернулись за видачею витягу для отримання допомоги на поховання;

- особи, що проживають за кордоном, стосовно яких реєстрація актів цивільного стану проведена відповідними органами реєстрації, у разі надходження письмових запитів і надіслання витягу до компетентних органів іноземних держав для вручення його заявникові.

 

У відділі державної реєстрації актів цивільного стану громадяни можуть отримати витяги:

- про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України;

- про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

- про державну реєстрацію смерті;

- про державну реєстрацію шлюбу;

- про державну реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя;

- про державну реєстрацію щодо підтвердження дошлюбного прізвища;

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу;

- про державну реєстрацію зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові)

Під час заходу присутні були проінформовані про  правоосвітницький  проект «Я МАЮ ПРАВО!».

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта