Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Новая страница  


 

 

 


Проведено нараду з управлінням державної виконавчої служби з питання підвищення рівня взаємодії з громадянами, що звертаються до управління

Проведено нараду з управлінням державної виконавчої служби з питання підвищення рівня взаємодії з громадянами, що звертаються до управління

Враховучи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до влади, начальником Головного територіального управління юстиції у Харківській області Тетяною Єгоровою особисто проведено нараду з управлінням державної виконавчої служби з питання підвищення рівня взаємодії з громадянами, що звертаються до управління.

"Звернення громадян - відзеркалення роботи установ юстиції всієї області, саме тому ми повинні забезпечети таку якісну та неупереджену роботу відділів державної виконовчої служби, щоб у жодного громадянина не було приводу звернутися зі скаргою на працівників виконавчої служби" – наголосила Тетяна Єгорова.

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта